Szkoła Podstawowa nr 15

Szkolne Koło Krajoznawczo - Turystyczne PTTK

Sezon 2019

Beskid Żywiecki - Krawców Wierch

W dniach 6-7.04.2019r. nasza grupa turystyczna udała się w Beskid Żywiecki pasmem granicznym na Krawców Wierch. Pierwszego dnia z Ujsoł Glinki przeszliśmy szlakiem żółtym do bacówki na Krawców Wierchu, gdzie odpoczęliśmy, a następnie zeszliśmy do Złatnej, aby nocować w szkole. Kolejnego dnia ze schroniska szlakiem rowerowym żółtym udaliśmy się do Zapolanki, następnie do Nickuliny i do Rajczy PKP, skąd wróciliśmy pociągiem do Katowic.

Beskid Śląski - wiosna w pełni - POSZUKIWANIE WIOSNY - Beskid Śląski - Pasmo Klimczoka i Magury.

W dniach 18-19.05.2019 r nasza grupa turystyczna udała się w Beskid Śląski pasmem Malinowa i Skrzycznego. Pierwszego dnia wędrowaliśmy przez Przełęcz Salmopolską, Malinowską Skałkę, Małe Skrzyczne do schroniska na Skrzycznem. Po odpoczynku zeszliśmy szlakiem do Szczyrku, gdzie nocowaliśmy w schronisku młodzieżowym "Hondrasik". Następnego dnia ze schroniska przeszliśmy szklakiem czarnym do Bystrej Krakowskiej i Bystrej-Wilkowic na PKP, skąd pociągiem wróciliśmy do Katowic.

Beskid Mały - wakacje tuż, tuż

W dniach 08-09.06.2019 r. nasza grupa turystyczna udała się w Beskid Mały pasmem Chrobaczej Łąki i Magurki Wilkowickiej. Pierwszego dnia szliśmy z Żarnówki Małej szlakiem czerwonym na Chrobaczą Łąkę, przeł. U Panienki, przeł. Przegibek i dalej na Magurkę Wilkowicką, gdzie nocowaliśmy w schronisku. Drugiego dnia ze schroniska przeszliśmy szklakiem na Czupel i zeszliśmy do Łodygowic na PKP, skąd pociągiem wróciliśmy do Katowic.